星期五, 1月 29, 2010

「傻蛋」有傻福

最近手上攞起 "探熱針", 思緒飛快的回到以前 ─── 「想當年」了。

記得小時候體弱多病, 還經常 "半夜三更" 發起高燒來, 每次發燒時, 感覺 "零舍" 唔舒服, 標汗、發冷、全身發滾熱辣辣、感覺缺水 及 暈眩, 只想飲水 以及 睡睡睡..........

別的小朋友唔舒服時, 唔係人人都懂得 "自動報告" 比父母知, 通常要等父母自己察覺到異樣, 才帶佢地去睇醫生。

但唔知點解, 我唔舒服時 (尤其深夜發燒), 總是似懂非懂的 (就似有 "感應" 一樣) 會走到父母的床邊, 捉住媽媽的手, 放到自己的前額上, 並說:「媽媽我唔舒服呀 (發燒), 你帶我去睇醫生啦!」 通常媽媽都會立即起身幫我探熱, 然後餵服退燒藥 及 餵我飲水, 再安慰我明早帶我睇醫生。

就係o甘.......那個「小傻蛋」傻o下傻o下的 "藕" 大了, 都話「傻蛋」有傻福架啦!

沒有留言: