星期三, 1月 20, 2010

病倒了

「你」好耐都無o黎探我啦!

最近天氣時冷時熱, 時燥時潮, 我仲以為好快會遇見「你」, 誰知我地有緣無份, 總是和「你」擦身而過。

這幾天身體的 "恆溫裝置" 出現了問題, 忽冷忽熱的, 肌肉痛痛, 頭又重重的, 很不舒服。

終於針灸師也診斷出我遇上「你」了, 說我感染到一點點 "風寒", 體內又有一點點 "熱", 針灸期間感到更唔舒服, 五臟六腑翻騰的疼痛 (肚臍位置), 身體 "標冷汗", 之後又沾寒沾凍, 好唔容易終於捱過了。

終於都返到屋企了, 洗面後, 二話不說的趕上床休息, 睡呀睡、睡呀睡、睡呀睡、睡呀睡............瞓醒已經晚飯了, 精神好似好左 D, 希望快 D 好返啦!

2 則留言:

匿名 說...

小心身體吧, 天氣忽冷忽熱, 好容易病的.
Janis

匿名 說...

Thanks for caring ^^