星期六, 1月 09, 2010

再度重遇你

一段日子無見面了, 你好嗎? 最近和朋友傾談之間提及你, 大家也想見你一面, 想感受一下我口中 "美好" 的你啊!

講緊的係...................令人無法忘懷, 位於大角咀的 「金船長餐廳」

今次我將 "傾慕已久" 的 "佢" 介紹比朋友認識, 我仲叫佢 "撚" 左幾道好菜 來 show off (表現) 一下自己添!

1) 黑松露菌芝士批薩 配 黑加侖子果醋 及 菜苗 ($94):

此乃該店的得獎名菜, 黑松露菌 及 芝士味皆香濃, 惹味無比, 唯芝士比較 "漏" (若食得太多塊), 故要配上果醋來享用, 果醋的黑加侖子味超香, 好醒胃, 令人回味無窮, 值得一讚的係 "個批薩餅底" 好特別, 唔似一般傳統餅底 (比較脆硬的), 而係一 D 似意大利軟飽的軟熟 + 一點麵包糠。

2) 自選車仔意粉 ($63):

自選車仔意粉 意念 來自 "車仔麵", 一個基本的自選意粉 包括 1) 一款意粉 + 2) 一款醬汁 + 3) 多款調味料 = $42。另設肉類 (每款 $5)、海鮮類 (每款 $8) 及 蔬菜類 (每款 $5) 等等。配料的選擇很多, 甚至令人花多眼亂, 就如意粉選擇有:意大利粉、螺絲粉、天使麵、墨魚汁麵等 6、7 款式。

假如閣下患有 "選擇恐懼症" 的話亦無需擔心, 餐廳已經 "貼心的" 為你 精選了 5 款選擇 (在右頁的餐牌上), 閣下只需選擇 1 個數字便可。

該晚我地選擇了:1) 墨魚汁麵 + 2) 忌廉香草汁 + 3) 調味料:洋蔥、蒜、紅椒、芝士等 7 款配料 + 4) 兩款海鮮 (蟹肉 及 蜆肉) + 5) 一款蔬菜 (白菌)。意粉味道唔錯, 麵質夠彈牙, 又夠晒 Creamy, 蟹肉夠甜, 蜆肉又有口感 (好好o趙), 不過食得多就有點 "漏" (芝士略多)。

3) 在主餐牌上點菜, 可每位另加 $20 跟 "餐湯" 及 "餐飲"

我地選擇了:忌廉洋蔥湯 (忌廉夠滑, 洋蔥夠甜, 配埋個麵包都有一點 "飽肚感")、海鮮清湯 (用料足, 有 1/3 碗海鮮, 雖然用上了雪藏海鮮, 不過卻技巧的辟了雪味)

今晚總算將 "佢" 介紹左比朋友認識, 還屈左朋友作客添! ($218 連加一)。我的為人係十分大方的, 唔介意將 "佢" 同朋友一齊分享架! 見字如有興趣者, 請與本人聯絡, 哈哈!!!!!!!!

沒有留言: