星期五, 1月 01, 2010

一年之計在於始

常言道:「一年之計在於始」

早在去年的 9 月我已經 "秘密地" 進行我的 古惑大計, 做慈善之餘, 亦為家人送上最真摯的 "祝福"!

睇到雜誌的介紹, 參加了「歡欣笑臉 2010」計劃, 捐款到 "兒童癌病基金", 而且還可選擇 私伙靚相 及 祝福語句 印在 2010 年的月曆上添! (日期的選擇當然係以 "先到先得" 的方式啦), 於是我就為 "最錫果幾個" (家人及自己) 參加此計劃了, 每格日期 (每項捐助) 最少要大約 $400, 表格上還說明參加捐款後, 會寄上月曆給捐款者。

估唔到 E 間雜誌出版社的運作都 "幾混亂", 9 月傳了相片去參加, 明明在月尾通知我已收到我地的參加表格及相片, 但一路都 "未有消息", 我仲以為參加人數太少而擱置添! 最後 11 月尾又接到通知 ─── 遺失了我傳的相片檔案, 需要重傳多一次, 終於在 12 月 23 日接到電郵通知在 12 月 29 日至 1 月中期間 可以到柴灣雜誌社的總部 "領取" 月曆。

真係一肚火呀!!! 領取的時間 "翟" 住晒人地的上班時間 (係咪玩野先???) 明明當初話會寄到府上架嘛!! 最慘係....... "柴灣" 我唔識路架! (要我 "鄉o下人牛屎妹" 去省城, o甘高估我呀??)

呻完一輪以後, 都係 "死死地氣" 出左去攞月曆, 仲趕得及在 2009 年年尾之前送到家人手上添! 話個秘密你知啦! 家人同我都集中在 9-12 月出現呀, 哈哈!!

希望大家都似今次的捐款計劃o甘「歡欣笑臉 2010」啦! 仲要身體健康呀!

沒有留言: