星期四, 12月 31, 2009

一年容易

常言道:「一年容易又中秋」

我就話:「一年容易又聖誕」嘞!!

眨o下眼 "一年" 又過去了, 記得去年才在朋友家開聖誕 Party (唔係正日 25 號), 唔經唔覺原來 "一年" 又俏俏地溜走了。

這一年內我覺得自己的變化不大 (無論外觀、學業、事業 及 感情上), 唯一變化最大的可算是 "個人成長" 的層面, 因為好多o野都係 「當局者迷, 旁觀者清」, 所以......有機會 "抽身" 出來 "停一停, 諗一諗" (反省 及 分析一下), 也未嘗不是一件好事。

每個人的 "進化" 時限也有不同, 也許我天生比別人 "慢熱" 一點, 不過我相信「我會做得到的」, 期望來年比今年會更好, 有更大的進步!!

別了「聖誕樹公主」, 你可以實際一點做「聖誕樹」, 但不要再相信 「公主」的童話玻璃球, 它並不現實, 終有幻滅的一天, 而且你還會被玻璃割傷呢!

沒有留言: