星期二, 12月 29, 2009

咩冬冬

中國人成日話:「(做) 冬大過年」 時而勢逆, 而家後生一代就覺得「聖誕節、除夕夜、中秋節、萬聖節 比 中國農曆新年 更有氣氛」

今年家中選擇 "押後" 做冬 (不在正日做) 兼 開埋聖誕 Party (一 take 過), 所以 "做冬" 的正日就可以自己約朋友去玩。

結果我地 E 一 D "中輩人" (唔算老 又 唔後生得晒) 依舊保持傳統, 繼續 "做冬" 食飯, 不過對象就變成同 "朋友" 食嘞! 我地在寒冷天氣之下選擇了 "烚 o下烚 o下", 圍住個火鍋爐, 邊睇電影邊食邊傾計, 氣氛很不錯啊!

當晚我地的邊爐餸如上圖 (還有 西洋菜、油麥菜 及 炸支竹 未上鏡)

湯底:白蘿蔔、薑片、粟米 + "家 X 牌" 魚味濃湯寶

邊爐餸:西洋菜、油麥菜 、 炸支竹、肥牛、魚皮餃、日本雞蛋、墨魚滑、蝦滑、豆腐、豬潤、素雞、龍蝦丸、魚子包心丸、芝士包心丸、烏冬麵、大蒜、指天椒絲 (用來溝豉油夠晒辣)、鮮冬菇、芋絲

飲品:可樂 及 西柚味汽水

最後食剩了少量:魚皮餃、墨魚滑、蝦滑 及 油麥菜

飯後清理好現場 及 少休片刻, 再次開始凌厲的食慾, "做冬" 梗係唔少得 "團圓" 的意思啦, 所以我地用 "薑" + "片糖" 煮左 "湯丸" (有紅豆味 同 黑芝麻味) 來應節。

嘩嘩嘩......飽到無倫, 頂住個 "大肚腩" 離開朋友的家 (幾乎要鬆開褲頭鈕先至得), 真係超滿足! 今餐每人都係 "夾 $50" 咋! 很不錯啊!

我地 "飲杯" 時的口號係:聖誕快樂、新年快樂、身體健康、順順利利、橫財就手!! (希望大家都如願啦)

沒有留言: