星期二, 12月 08, 2009

媽媽御准的 「紋身」

早前同媽媽用 "Henna" (指甲花粉) 染髮, 可能因為第一次用它來染髮, "染髮糊仔" 開得唔夠好, 所以染髮的效果都唔太好 (白髮只係變左金啡色, 我覺得幾 young 幾型架, 當然媽媽唔會接受啦)。


之後我用左剩餘的 "染髮糊仔" 作「彩繪紋身」(臨時性的, 只要日子耐 d , 用水沖洗之下便會甩色)。我先用保鮮紙包妥 "染髮糊仔", 然後用橡筋紥好紙口, 再用扣針在袋咀的位置刺一下, 手中用力 "唧" 一下, "染髮糊仔"立即一條幼幼的走出唧咀, 我便開始在身上 "劃公仔"。

一下子的功夫後, 你睇o下............完成了, 第一次 "在身上畫公仔" 又無圖睇, 效果都唔錯啦! 我只待它在腳上 "1 小時" 便沖洗, 所以顏色太淺色 (洗兩日已經甩左好多色), 如果想顏色 keep 耐 d, 我相信要好似網友講 "留在身上 6 小時或以上" 才可。

下次我會再進步的, 睇住黎啦!

沒有留言: