星期一, 12月 07, 2009

「塔利班」黨羽

家中最近犯上 "動土煞" (樓下的行人路及馬路挖地換水管), 弄得滿天塵埃兼非常嘈吵, 鑑於 E 排有幾個考試快將進行, 所以走左去公共圖書館的自修室溫習。

我有一個 "小習慣", 就係當專注讀書考試的時候, 總喜歡把頭髮束起 及 夾起前額的留海, 就似日本卡通片中戴上 "加油" 的打氣布帶模樣。

束起頭髮後, 圖書館的中央冷氣總有點凍, 又怕被 "陣風" 吹親 "後尾枕" (耳背及後頸) 而冷病, 好彩......我有「小法寶」, 就係用 "長披肩" 當作頸巾 及 頭巾, 將它包住 "後尾枕", 感覺就會暖和一點, 頭髮又不礙阻視線溫習。

你睇.........我似唔似「塔利班」的黨羽呀? 又或者有宗教背景的 「印尼妹」?
原來戴上頭巾的我都幾嬌俏架, 等我第日去 印尼 或者 中東 地方旅行時作o甘的裝束先, 可能會被我識返個「異地靚仔」呀!! 哈哈.............

沒有留言: