星期五, 11月 13, 2009

和你去冒險

某天針炙後相約了媽媽 及 KK 出來晚飯, 我地最後去左尖沙咀重慶大廈 的 7E 咖哩王 (之前和同事去過了)

當我拖住媽媽走近重慶大廈之際, 一眾南亞裔人士立即一湧而上的圍住我地, 向我地兜搭生意, 又將宣佈單張瘋狂的 "質" 向你, 雖然我已經立即擁緊媽媽肩膀向前行, 但佢也嚇到花容失色了。

好啦.........終於 KK 也到達了, 於是我一手繞住 KK, 又想用另一隻手繞媽媽, 可惜.......從來「三人行」也不是一件易事, 終於........媽媽墮後的緊緊跟住我地, 然後又重覆被人一窩蜂的兜搭攻勢, 好唔容易走過一段路 (超快步速的, 同時間不斷轉頭檢查媽媽狀態, 也叫她緊緊的 "跟緊 D"), 終於到達了 E 座的 lift lobby (電梯大堂)

晚上 8:00 左右, 好彩也不用等位, 可惜的係客人眾多, 店員不允許分開點菜 (order), 我地原想點幾味餸, 食完再加餸 (因為怕餸菜放涼了唔好味), 結果 3 人點了 6 碟食品 + 1 支啤酒 (當 KK 辣到跳舞時的最佳朋友), 埋單 (折左) $221

當我食至一味烤雞時, 雖然它味美, 可惜我口腔的上咢皮膚, 被它的脆硬的外皮刮損了, 長出一大個 "血卜", 超痛兼 "銀" 住個口, 之後全程也食之無味, 無晒 mood (心情), 心情真的大跌 watt!!! 所以已經無心機影相留念了!

綜合而言, 媽媽 同 KK 都覺得食物水準一般 (唔覺得好好食), 可能因為口味唔同, 唔識欣賞它! 而且餸菜又唔夠大碟 (比佢地相像之中細碟), 價錢亦唔係零捨 "抵", 所以 「有下次」的機會不大, 不過最最最..........難忘的卻係「和你闖入重慶大廈去冒險」! (佢地第一次闖入去咋!!)

有時候我覺得 "食物" 好食與否, 不完全在乎食店的包裝 又或者 食物的賣相, 於我來說, 更在乎的係.....同咩野人去食 (一齊分享), 如果係志同道合的, 食物怎也不致 "難食", 如果面對 "無謂人", 佳餚也食之無味啊! 我享受和 "誰" 一起「分享食的時光」 多於 「食物本身」 的意義。

估不到...今次的尋食記竟然成為我地難忘的冒險旅程, 在此由衷的說:「不論前方如何凶險, 我都想緊擁著你地一齊走過, 即使我力有不逮 (雙手只能擁一個), 我也會用我僅餘的能力去照顧你 (頻頻轉頭檢看你, 吩咐你緊隨住我), 不會隨便的拋下你地不理。所以請好好保重身體, 留有體力的緊緊跟隨我的步伐, 也令我不要擔心啊!」(如果下次再有o甘的情況, 我會調返轉 "繞實" 媽媽隻手, 叫 KK 緊隨其後, 因為我相信 KK 的體力及智慧, 足以應付猛烈攻勢有餘) 哈哈.........Sorry!! 媽媽你受驚了!

沒有留言: