星期一, 11月 09, 2009

針炙 之 鼻敏感 都有得醫

鼻敏感這個都市病折騰了許多人, 我就係其中一員喇! 旅行回來後, 鼻敏感又來探我啦!

終於針炙師建議我嘗試以針炙來醫治鼻敏感, 佢說:「用支特別的針插入鼻孔, 之後 "放血", 個鼻就會 "通" 好多, 一星期做一次, 通常 d 病人做 3 次以後, 情況就會大有改善」

於是我膽粗粗的姑且一試, 首先佢安排我坐在廁所的洗手盤側邊, 用小電筒照一照, 查看我 "噩高頭" 的鼻孔, 說:「內裏很腫, 左邊鼻孔比右邊的情況更嚴重」

然後吩咐姑娘取針, 當針送來的時候, 我嚇左 "一大跳", 問:「嘩........o甘粗的, 唔係丫嘛? 痛唔痛架?」個身同個頭立即 "向後縮" (心內更想 "打退堂鼓" 添), 下圖係普通針炙用的針 同 醫鼻敏感 (好似鑽咀o甘粗) 的粗針


醫師安慰道:「唔痛架, 只係你會有點驚, 快 d 合上眼啦!」 同時間和姑娘兩人用力的拉回我個頭向前...........

心想:「死梗啦......今次......好驚呀!!」唯有硬住頭皮合上眼, 接受 "被吉" 的酷刑命運啦 (心內又安慰自己, 吉左也許會令病情好一點呢) 轉眼之間鼻孔就各被 "吉" 了一下, 然後聽隨吩咐將頭面向洗手盤垂下, 鮮紅色的血立即密密、一滴一滴的流在面盤上 (我又見識到 "血染的風采" 了), 當血滴乾以後, 我用紙巾再將內裏剩下的鼻血呻出來清理好, 治療就完成了!

休息過後, 呼吸果然通暢得多, 只係偶爾呻鼻水時還有一點點的血絲, 又或是一小團的血塊, 此乃正常現象。原來過程並不十分痛, 感覺似是你的皮膚被手指 "篤" 了一下 (仲無針炙皮膚o甘痛添) 但係要 "接受" 粗針插入鼻孔的那一刻 "驚嚇", 真係少 d 心血都唔得呀!

患有鼻敏感的你, 又夠唔夠膽試o下呢? 治療費每次 $240 (需一星期針一次)

沒有留言: