星期日, 11月 29, 2009

Big Mac 之 私房「大煲粥」

爹地媽咪跟朋友仔去左兩日一夜的旅行, 哈哈......屋企我話晒事, 仲唔可以「作反」嗎? (記得細個碰上雷同情況時, 一定會開心到 "爆燈", 因為佢地一定放下 "飯錢" 比我地 "食自己", 於是平日 "無機會" 食的野就可以擦餐勁, 如: Pizza (薄餅))

原本今次我的 "鬼馬作反美食計" 係.......食 廉價牛扒 + 廉價紅酒的 (自己入廚, 不是在外吃), 不過........礙於背脊的傷口 (怕食牛會發炎)、 同埋將近考試的關係 (需要 "的起心肝" 苦讀, 不便花太多時間備餐 及 不便飲酒), 最終都係打消了 E 個 "作反" 大計。

取而代之的就係容易整並方便的美食啦! 當然我唔會煮 "即食麵" o甘待簿自己的, 預備了以下材料:
1) 水 (四大湯碗)
2) 白米 (二個小量杯)
3) 粟米羹 (一盒)
4) 淮山、薏米、茨實粉 (一湯羹)
5) 食鹽 (少許)

打開煲蓋煲滾以上材料後, 轉中細火再煲多 5 分鐘, 落鹽及攪勻, 然後關上煲蓋 (密封) "焗" 45 分鐘, 得左!! 立即食又得, 等一陣先食亦得!! 哈哈........味道仲..............好好味添! 清清地又健康呢!
以上的「大煲粥」 (粟米粥) 就係我 28 號的晚餐 及 29 號的 早、午餐了, 成本係..........零, 因為取材於家中的存貨, 呵呵!

沒有留言: