星期一, 11月 30, 2009

「螺」命之苦

還記得我的 「宿霧 "受傷" 之旅」嗎? (第一及第三天:傷手指、第二天:撞瘀腳、第四天:灼傷背)

唔經唔覺已經一個月了, 傷手 (受傷的手) 早已甩掉了焦, 只剩下疤痕 (要搽去疤膏或待時日沖淡傷痕)、腳的瘀傷早已散掉, 已經唔痛了, 只係.........背脊的灼傷有一點點 「濕滯」。

背脊的傷口太深 (KK 睇過說 "灼傷了皮膚的真皮層"), 所以即使已經 "結左焦", 傷口也久久未癒, 而且似乎有點發炎的跡象。最後 (已過一個月) 要勞煩針炙師用 "三角針" 幫傷口放血、 拔火罐 (把內裏的熱毒" 吸出來 (醫師說因為傷口內藏 "熱毒", 所以發炎, 久久未能好)。而且還做左四次添 (一星期內分四日做), 痛死我啦! (在已結焦的傷口上, 不斷用粗針去 「插、插、插...」爛它, 等它流血, 再用拔罐吸住它, 受了傷的皮膚被扯至想死........, 為著快 D 好返, 無辦法啦!)

KK 同 媽媽幫我搽消炎膏時也說:「你的個口好深, 雖然已經結左焦, 但個奄 (焦) 既厚又硬, 就好似 「花螺」果塊奄一樣的質感, 好恐怖! 點解整得o甘傷架?」

想知道「花螺」果塊奄係點樣的嗎? 就如下圖囉..........認真「螺」(攞) 我命! (下圖已經受傷一個月兼放左一次血架啦, 否則傷口更嚴重)。
雖然今次認真 "唔好彩", 不過想深一層, 好彩在受傷之前拍下幾張 "靚靚泳衣影後照" 咋! 否則.....最後一天灼傷了, 萬一有疤痕, 日後拍 "泳衣影後" 便唔靚囉! 算係「不幸中之大幸」啊!

3 則留言:

匿名 說...

哇!真系好夸張啊!!!!

匿名 說...

哇, 真系好夸張啊!!! Eva

Big Mac 說...

係呀......我都無諗過 "o甘耐都唔好", 好似好嚴重。

而家個 "奄" 已經甩左, 不過內裏的傷口還是 "濕濕" 的嫩肉, 睇來要等它 "乾左" 埋口, 才可以搽去疤膏啊!