星期六, 12月 27, 2008

愛上新歡, 忘掉舊愛!!

12 月 26 日係傳統的 boxing day (用作拆禮物的), 不過我卻來個反傳統的去 "買禮物" 比自己, 仲要係 "愛上新歡, 忘掉舊愛" 添!! 原來感覺係...............o甘爽架 (我好衰呢)

講緊的係 "新手提電話", 媽媽用緊的舊電話壞壞的, 而我亦心癢癢想換一部攝影功能較好 同 有手寫輸入法的手機 (想在黑暗環境中影相有 "補光" 功能, 清晰一點, 而手寫功能卻方便我輸入行事曆, 去提醒我的日程約會等事宜)

你睇...........新手機係 Nokia 5800, 賣點係 "聽歌正 (有立體聲), 影相好 (有 320 萬像數蔡司鏡頭 及 補光功能) 同埋有 手寫輸入法, 手機套裝的配件好齊完, 而且仲附送了一份其他牌子的配件套裝 及 米奇贈品 (化妝袋一個) 包括有:

手機套裝
1) 手機主體, 2) 電池, 3) 耳筒 x 2, 4) TV 線, 5) USB 線, 6) 後備螢幕筆, 7) 軟件光碟, 8) 耳筒綿套, 9) 义電機, 10) 原裝手機套, 11) 原裝手機繩, 12) 原裝手機腳架

其他牌子的配件套裝
1) 電池 (後備用), 2) 電池膠套, 3) 义座, 4) 手機保護膠殼, 5) 螢幕保護貼

E 兩日要努力學習用新手機先, 好彩商店有得 "免息分期" 的月供手機, o甘都無肉赤啊!






1 則留言:

匿名 說...

Mac,眞羨慕你,你的礼物滾滾而來,新型號多功能手機,(雖然是自已買的,但可免息分期付款),比較起來似乎着數些.