星期四, 12月 25, 2008

愉景灣生日之旅

我從未去過愉景灣, 得悉它在聖誕節有推廣活動 (靚靚佈置及燈飾, 沙灘上還有一大堆燭光添, 亦可以遠眺對岸的廸士尼煙花表演), 尋日和朋友們入內參觀及探險, 好好玩呀!!

由於早了幾小時放工, 我地相約好之後, 就乘船入愉景灣了, 一落船, 極漂亮的聖誕節裝飾在碼頭迎接我地, 嘩.............真係好靚呀! (唔講仲以為自己去左外地旅遊) 之後我地去左 Fusion (百佳超市旗下機構) 購物, 買呀買.......好開心, 因為有好多外國品牌同款式的食物及用品 (在本地的超市未必見得到), 然後我地再閒逛左一陣, 就去沙灘附近找 "落腳點"

在 "落腳點" 舖上桌布, 就梗係食野的時間啦, 一邊食, 一邊談天說地, 一邊聽海浪聲, 一邊欣賞燈飾 及 天上的繁星,時間不知不覺的流逝, 好滿足啊! (食物又太多呢) 好啦好啦..........附近多了好多遊人, 夠鐘睇煙花啦! 嘩..嘩..嘩.. 好靚呀!! 終於曲終人散, 而我地太飽, 要落沙灘散散步先, 然後..........

我地的 "鬼主意" 又來了! 不如.........躺在沙上傾計睇星星囉! 好呀好呀!! 我第一個和議 (因為躺在蒙古大草原上睇星星係我的願望來的), 我地一邊躺在沙上傾計, 一邊聽著手機內的歌曲, 一邊睇星星, 心情輕鬆得幾乎睡著了, 才帶住依依不捨的心情離開!

多謝你呀....愉景灣, 多謝你呀....好朋友, 伴我渡過開心又充實 (包括胃口) 的一個愉快晚上!



























沒有留言: