星期三, 12月 24, 2008

2008 生日 之 禮物篇












在此多謝各親朋好友的關顧, 今年生日收了不少禮物, 而且好多也是 "好窩心" 的 (夠晒體貼), 多謝晒! 等我在此 "大晒冷" 先 :

1) Godiva 朱古力 (早前我向身邊人透露好想食 "酒心朱古力", 結果佢地就記住我的說話買比我啦)
2) Skin Food 黑芝麻深層清潔面膜 (除左清潔之外, 它仲有 "補濕" 功能架, 好野!! 啱晒我)
3) PokaPon 可愛白兔造型的暖手包 (一次性的, 不過有香味架, 最近又冷又熱o甘, 好合用呀)
4) Kiehl's 的修護唇膏 (仲有分日, 夜兩枝添, 配以唔同度數的防曬功能, 個唇想唔 "靚爆" 都難呀)
5) Jenny's Cookies (E 間店的曲奇餅在赤柱起家的, 好巴閉架! 要去排隊 "輪籌" 兼有配額才購買得到)
6) Godiva 朱古力 (KK 同 黑馬王子送比我架, 又係記得我講過 "好想食酒心朱古力")

今年認真係 "大豐收" 呀, 多謝晒各位!!


























沒有留言: