星期一, 12月 22, 2008

暖在心的 "滋潤禮物"

今天朋友 Z 送來了一份 暖在心的 "滋潤禮物" 給我, 預祝小妹的生日, 我幾喜歡 E 隻牌子的產品 (Burt's Bees), 因為成份天然又幾好用 (我有一小罌 "神奇紫草膏", 用作: 蚊蟲叮咬,去痘,去印,消腫,舒緩, 我覺得都好好用), 禮物包內有:

1) 潤唇膏 1 枝 (剛好我舊的潤唇膏快將用盡)
2) 滋潤手指的藥膏一小罌 (我的手指都多 "倒刺" 架)
3) 修護手套 1 對 (用作臨瞓前先搽滋潤手指的藥膏, 再戴上手套)

朋友 Z 真係知晒我心意, 送的禮物合晒我用, 真係令我忍唔住 "愛上你" 呀!! 可惜........你已經心有所屬了, 嘻嘻!! 放心啦, 我會好好努力, 然後承你貴言的 (唔好o甘 DRY!!)

沒有留言: