星期三, 11月 12, 2008

浪漫的法國聚餐

尋晚一行四人為朋友 I 預祝生日, 我地去左紅磡火車站旁 "國際都會商場"內的 「別緻餐廳 Cafe Le Must」 食法國菜。

店中坐位大概只得 25 個, 因此要預早訂坐啊! 店內燈光及擺設均有情調, 最適合戀人們談心 (我地幾人就嘈左少少, 嘻嘻...), 仲有呀!! E 度上菜比較慢 (休閒 - 慢工出細貨), 故此等食要有耐性, 急不得架! 我地幾乎食左 3個鐘呀!!

















我地點了 4 客 $138 的晚餐, 每個晚餐包括 - 頭盤、湯、主菜、甜品 及 茶。

頭盤:
法國焗田螺: 好食, 最低果層係薯蓉, 倒轉的磨菇, 最上的係螺肉, 好香牛油味
燒秋刀魚: 一般, 唔特別
酥皮青花魚批 (唔記得個名): 喜出望外, 既鬆化又夠熱, 內裏的魚又香又唔腥, 好味
香草汁煎帶子 (另加 $25): 唔特別

















湯:
意大利雜菜牛肉湯 + 蒜蓉包 X 4 (似雜菜湯, 不過無肉味)


主菜:
燒豬手配沙沙汁 X 2 (夠脆好味, 不過食得多會 "漏")
燒鴨胸配紅酒汁 (估唔到都幾好, 鴨胸配黃芥辣好正, 配菜的雜菜亦十分出色, 絕不馬虎)
蟹肉天使麵 (好清, 食得到有蟹肉, 但唔多)

















甜品:
杏仁餅 (杏仁味不足, 太甜, 賣相好靚)

飲品點了熱檸水 及 熱檸茶, 整體而言, 今餐飯算幾滿意啊! 之不過店內的抽風系統一般, 令我雙眼感到 "醃" 之餘, 仲成把頭髮一陣 "油煙味", 有待改善啊!

沒有留言: