星期一, 11月 10, 2008

超感動啊

E 兩日氣管依然痕癢, 今日仲不停狂咳添, 真係咳到肋骨都痛埋!!

可能係我成日咳、太嘈的關係, 結果中午午飯後, 隔離的日本同事忍不住起身轉向我, 向我遞上 "一條錫紙包裝" 的物體 (圖中前方的物體), 還向我說明係喉糖來的, 對喉嚨好好, 食左可能會咳小 d 架!

我接過之後, 心裏翻起一陣暖意, 超感動啊!!! 不過由於我正在服用中藥 (圖中後方的中藥藥粉) 的關係, 所以唔敢亂溝成藥啊, 等我留返下一次 (無食中藥時) 才食啦!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,你的人緣也不錯,望你早沾勿恙!
其實你身邊有許多許多人關心你呢.
叻姑姐,快快好番,我等緊和你玩!