星期五, 6月 13, 2008

要做 「善忘」人?

尋日媽媽同我講:「你記得明早睇中醫時, 同醫師講你上星期服藥後的反應呀!! (流鼻血), 想清楚還有什麼唔舒服同醫師講, 要不要用紙 mark 低呀?」

我: 「不用了, 到時候記得什麼就講什麼啦! 不需太刻意, 隨緣吧! 免得個人太緊張, 太多o野記, 好多顧慮時就會睡得不好了。」

媽媽:「o甘又係!!」

也許骨架唔細、外表剛強、性格又男仔頭的我在以前比人感覺 "太強" 了, 而我自己對自己的要求亦高, 總希望先照顧好自己, 再照顧身邊的人, E 一份的 "好心", 可能帶比周邊的人好大壓力之餘, 亦間接令別人過份的依賴我。

因此而家希望 "放鬆一點", 唔好事事太緊張, 小事上疏忽 (大意) 一點亦無妨, 或者當比個機會 "別人來照顧" 我呢!

這世上無論幾強的女子, 總希望有一個 "可靠的肩膀" 比佢累透時 「挨一挨」的, 那怕是家人為我張開的臂彎呢!

沒有留言: