星期六, 5月 31, 2008

一分價錢一分貨的 "自助午餐"

今日中午同 KK 及媽媽去尋美食, 鬆一鬆 ! 我地到左尖沙咀君怡酒店食自助午餐, 網上食評好壞參半, 令我地心情有一點忐忑

雖然君怡酒店的自助午餐比其他酒店收費較平, 但是食物款式不算太多, 不過質素尚可, 我地食左好多 "轉" 食物啊!

冷盤: 刺身, 壽司 及 沙律前菜比較出色 (其他海鮮欠奉)
熱盤只得約 10 款, 而且款式不太吸引, 蒜茸多士較出色
生果及甜品略為遜色 (款式較其他酒店少), 生果只得 2 款, 甜品約 8 款 (賣相不太吸引)
Pancake 及雪糕: 要等酒店專人幫忙取用, 可惜經常無人侍奉, 就連侍應也少
飲品: 自助餐費用已包括埋, 果汁有: 橙汁 (果汁先生), 西柚汁 及 蘋果汁, 熱飲有: 咖啡, 奶茶, 檸茶或水 (全是自助形式)

你地睇...........由於我用左網上優惠劵的關係 (兩人以上惠顧有 8 折), 包晒食物, 飲品及加一, 每人收費約 $131

抵唔抵就見仁見智啦! 不過綜合左KK 及媽媽的意見, 寧願比多一點錢, 食返上次的帝苑酒店雅苑座的自助午餐了。(價錢 $184, 請留意 08 年 4 月5 日 戰鬥力強勁的自助午餐 一文, 淨係睇 D 相都知食物質素有差別啦, 難怪媽媽的胃口比上次也有差別, 始終 「一分價錢一分貨」呀!)

不過唔四圍試 o下又點知 "邊個好, 邊個唔好" 呢?

4 則留言:

匿名 說...

Mac,''自助午餐''眞的能達到吸引人光顧,必要有:1)好睇供應食物是否豐富,2)塲地環境是否舒適,3)同桌的人是否啱key!4)當然還要睇價錢呢!
這一頓午餐,我認為物有所值!最後謝謝兩位公主的心意!其實''醉翁之意不在酒,而是那份教人心醉的濃情''呢!謝謝!

Unknown 說...

反過來想一想,你們不斷搜攞美食,不放棄精神,可能也有意外驚喜。

匿名 說...

其實食物款式真係唔多, 味道只屬一般, 但我也認為是物有所值的, 美女聚會談天說地, 環境舒適優美, 能共聚吃過午餐, 真是人生一大樂事。

匿名 說...

只要預早有心理預備, 不要期望過高, 其實 E 一餐都已經及格的。

不過你知啦..........人總係貪心架嘛! (如果比 E 個價錢, 可以食上次雅苑座的食物水準就 PERFECT 啦)