星期日, 5月 25, 2008

蒜頭浸醋

近 E 大半年, 可能因為少運動, 加上情緒波動, 個人精神緊張 (身邊有一點人事變動), 因此睡不好, 體質也較差, 經常 "借 D 椅" 生病, 尤其是一月份的因感冒引致的耳水不平衡 (幾次在街頭暈眩), 及最近的腸胃炎, 令身邊的親朋好友 及 自己也不禁擔心我的健康狀況

我除了感到 "歉意" 之外, 亦想身子爭氣一點, 健康一點, "有心人" 建議我嘗試 "蒜頭浸醋", 佢身邊有一位經常生病的的朋友試過, 最後體質亦好轉, 人也變得精神一點, 等我上網睇o下先

原來網上有唔少人討論, 大部人的服用效果亦唔錯, 不過由於 "蒜頭浸醋" 製作需時, 我而家已經開始浸了, 一個月後才試飲 (網上說 "至少" 浸 20 日), 效果係點仲未知, 詳情大家可去以下網址睇睇
http://www.winning11.com/discuz/viewthread.php?tid=47542&extra=page%3D1

我在吉之島用左 $18 買一支 "日本純米醋" (文中說不可用 "化學醋" 及 "糯米醋", 又說以日本及美國出產的米醋品質較好, 少 D 雜質)

全賴媽媽的幫忙 (落力的幫 9 個蒜頭去衣), 蒜頭浸醋在製作的 "第一晚" 已經變得藍藍綠綠了 (圖左), 唔知味道係點的呢? 服用左之後體質又會唔會有所改善呢? 圖右係浸左四日後的蒜頭醋, 蒜頭好籃綠, 而 D 醋都 "深色左好多" 啊!










但願如願的服用以後會健康一點啦!! 既廉價又天然的 "保健品", "為健康的你" 都可以試o下喎, 仲唔快 D 行動?

沒有留言: