星期日, 3月 02, 2008

泰國美食記

今日早上在沙田學車後, 約了 KK 和黑俠王子在天水圍午餐。

天水圍食 mug 好呢?? Um.............就試一下泰國美食的 "金暹邏" 啦! 唔好以為食 「刺身」乃係日本菜的專利呀, 泰國菜都有「刺身」食架喎。

「泰式生蝦刺身」 生蝦新鮮, 只可惜 "蝦味" 較淡, 而調味料味道亦不足, 蒜片太大塊, 完全蓋掩了蝦味及調味料味, 紅辣椒顏色搶眼, 只可惜我地也不吃呢 (怕太辣喔!!) 不過賣相就真係 "幾靚" 的, 價錢 $65

晚上黑俠王子請我地去左食元朗的 "正記" (打冷), 菜式有:薑汁炒芥蘭、白灼瀨尿蝦、椒鹽鮮魷、士多啤梨咕嚕肉。好好味呀! 多謝晒!

今日的 "美食配額" 又 「超額爆滿」了, 真係要多做運動才可喔!

3 則留言:

Unknown 說...

哭........
兩位我至愛的姑姐入元朗都不來找我亨B,我唔開心,仲有美食嚟。
哭.......哭.......

匿名 說...

亨 B 乖, 唔好喊、唔好嬲!

因為我地好早出元朗晚飯, 而你爸B又未放工返入來, 所以我地才無預你 lor。 仲有 "大排檔" 人又多又不太乾淨, 為兔你被細菌影響丫嘛!!

下次預埋爺爺嫲嫲先再約你啦。好唔好?

匿名 說...

賣相加點''紅''的確醒神點,致于價錢是否合理,那就看蝦的新鮮度,肉質口感是否爽脆彈牙,這些都要視乎享受者評分!