星期三, 3月 05, 2008

問你 "驚唔驚" ??

今日係農曆正月廿八, 亦係中國傳統的 「驚蟄」, 每年的 E 一日, 灣仔鵝頸橋的 "職業打手" (婆婆) 也好好生意, 甚至應接不暇呢!!

你地有無試過 "打小人" 呢?

我就試過一肚怨氣的在 「網上打小人」(有一些網址免費提供此服務, 你只要用滑鼠 "博命" 的按, 螢幕中的鞋便會不斷打小人公仔的), 打完之後, 的確 "舒了一口烏氣"!! (不過o甘多年以來, 也只係打過 1 個人咋, 而且仲係因為 "貪得意" 玩o下網上打小人遊戲!! 並唔係因為太憎此人)

其實 "打小人" 的真正意義是什麼? 會否叫人打過小人之後, 就放下仇恨, 重新相處過呢? 大家又怕唔怕會成為 "被打的對象" 呢? 我就唔怕啦! 因為做人最重要 「對得住自己, 對得住別人, 那又何懼之有?」

祝大家驚蟄唔駛驚, 日日過得愉快!!

4 則留言:

匿名 說...

我就唔太驚, 但亨亨就要驚一驚, 佢pat pat好多肉, 睇見就想打一打。

匿名 說...

Mac,我認為心中若有[小人],那就對自已太殘忍,[小人]就像一根[剌]埋藏在心裏,日夜受煎熬,那又何必用愚蠢方法來懲罰自已呢!
Do you agree?

匿名 說...

嘩...........老歸人

你尋晚用電腦用到今早凌晨呀???? o甘勤力呀!!!

我一於無你o甘好氣, 快快瞓覺。zzzzzzz.......

Unknown 說...

我亨B個pat pat 多肉但不是要來打的,是給亨爸咬的。
[小人]只是代表一些卮運,打小人只是趕走衰氣,心安理得。