星期五, 2月 29, 2008

身家大縮水...肉痛耶!!!

自從去年年底之後, 我好耐都無細心留意 "股票 及 強積金" 市場了, 因為知道美國次按危機、中國國家宏調、及國內雪災災情影響之下, 環球及國內的股市也出現波動, 影響本港股市反覆下趺。

今日心血來潮上網睇o下強積金最近之表現, oh no.............身家大縮水耶!!! (大約下趺了 25%), 認真肉赤, 雖然 d 錢唔係 e 一刻可以立即取用, 但眼見近況如此, 亦不免感到 "心寒" 啊!!

希望環球經濟快 d 復甦, 讓我的 "身家快快膨脹" 就好了! (最緊要係當我 65 歲之時, 千萬不可經濟差, 否則身家又再縮水了)

4 則留言:

匿名 說...

Mac,你身家大縮水,我無能為力!不過要你身體健康,我都可畧盡棉力,除了注意你的飲食外,還可督促你勤做運動。

Unknown 說...

我Henry仔也想廋身,不過唔係荷包廋身,哈!

匿名 說...

老婦:

似乎該係我 "督促你勤做運動" 啊, 大懶精媽媽!!! 你也要注意健康啊!!

匿名 說...

Mac,一次咁多,比我威下咁都唔得!可惡!我的小公主。