星期四, 2月 28, 2008

寒風 vs 韓風

最近天氣乍暖還寒, 寒風霎時又趕到, 真係好多人病啊!

不過我家中昨晚卻 「韓風」 趕到, 因為我依照網上食譜 http://www.leisure-cat.com/frm_1386.htm , 製作了簡易版的韓式泡菜。

過程真的唔複雜, 只係 "醃製" 需時, 整個製作過程大約 1.5 - 2小時, 然後放在雪櫃過夜。 據知常吃泡菜, 對身體也好有益的, 而且自家製的無加防腐劑, 食得更安心。 (可放雪櫃存放約 3 星期), 下圖是我的作品喔!!!!
今次我一共整左 6 棵娃娃菜 (不過都好似好少o甘, 下次整多 d 先)。昨日在韓國超市購物時, 老闆教我用“泡菜汁” 代替了 魚露、麻油、辣椒膏, 既簡單 (買少好多野), 亦好味。











味道OK, 略嫌淡了一點 (不太咸和辣) 適合一般人食用, 不過如果只整比自己食, 可以辣多少少。賣相就幾靚, 好似在店內買的一樣啊!

朋友 K 說我製作的泡菜比起佢朋友從韓國帶回來的更好味喎! (因為她喜歡我加了 "蒜茸"), 真係開心 (因為佢不容易讚人架!!)

5 則留言:

匿名 說...

賣相真係好得喎, 好想試少少, 唔知好唔好味呢?成本貴唔貴呀?下次再整d比我試, 好唔好。

匿名 說...

好!!!!!!!!!

其實成本不太貴 (因為 d 調味料可以整幾次的)。

不過我會同你講:「梗係貴, 下次整少少比你試, 你也要贊助一下喎!」

哈哈!!

匿名 說...

下, 又屈我, 唔制呀! 不過我個人大方, 如果好味, 贊助一下都無妨。

Unknown 說...

算啦!如果我吃得,你哋咪同我爭我Henry仔請;之不過我怕棘。

匿名 說...

Mac,昨晚我用少許餸飯,味道也蠻不錯。蒜味濃,辣味適中。
Mac,你第一次製作,我給你的評價中上,因有改善空間,請加油!