星期日, 2月 24, 2008

新屋的喜悅

今日去朋友 M 的新居參觀, 佢的家裝修得美輪美奐, 往後兩口子的生活也一定甜甜蜜蜜、如膠似漆的。

回想起當日我的新居, 係爸爸親自設計的, 趁著暑假期間的週末, 經常帶著哥哥、姊姊和我一齊去開工 (在新居中進行簡單的工程), 讓我地出一分力去參與, 令我地更加珍惜室內的一切。

當時的我地好興奮, 還十分雀躍的 "在腦內勾劃著" 日後房中的擺設、又想著可以在房中 "夜裏開大食會", 好開心呢! 還記得第一日入住新居時, 那種莫名的興趣幾乎令我徹夜難眠。

眼前簇新的傢俱和裝修, 經歷了十多年的時間洗禮, 已經變得舊了, 唯獨是那份 "為新居出分力" 的情懷如今還歷久不衰呢!

新屋......無論係買入、裝修、抑或搬遷, 那種喜悅並不是金錢能夠 「買得到和享受得到」的。大家也要珍惜呀!

4 則留言:

Unknown 說...

是呀!現在爺爺還努力保持,令這家居日久常新,謝謝你,爺爺!

匿名 說...

我都記得"在腦內勾劃著" 的一切, 我地話夜晚係房開大食會, 又話食豬手飲啤酒, 又話食扒, 又話飲紅酒, 總之全部都係圍繞住食, 唸起都開心。

匿名 說...

不過最終好似無 mug 實現過, 只係食過 "福麵" 同 "杯麵" 咋 !!!

匿名 說...

你們三兄妹可在家舉行四圍(走),我不反對!請隨便吧!