星期四, 2月 14, 2008

情人節快樂

今日係 2月14日, 在此祝各位 "情人節快樂"!! 未找到情人者, 不要氣餒, 只要開懷的對自己有信心, 比耐性靜待你的情人出現 (命中自有安排)。 有情人者就要好好珍惜彼此, 因為一切也得艱苦經營, 得來不易呀!! (否則便後悔莫及了)

每年的情人節都係商人做生意的好時機, 尤其係花店、食肆等。 亦係 "失意者"形單影隻, 落寞憔悴的時候, 其實只要不介意旁人的眼光, 找朋友出來吃飯睇戲, 一樣可以快活無比的。

我心內渴望的情人節並唔係只得 2月14日一天, 亦唔想只得 E 一日才有 "表面化" 的好 (禮物、甜言、美食、時間共聚等), 而係二人關係中, 始終會有高低潮, 在低潮時想對方氹一下自己, 製造一些小驚喜 (突如其來的一個擁抱、計劃去旅行等), 讓我肯定自己在佢心中的位置。 相對地自己也可以做主動去氹對方, 激起彼此的心去建立更鞏固而甜蜜的關係。

講到尾, 不論男女, 相愛時最想的是........想知對方有幾愛自己 (願意為自己付出幾多), 雖然不是說彼此付出一定會 "平衡", 但至少佢付出的程度讓你感到 "值得" 去愛佢。 世上無可能有另一個自己 (完全明白自己想法的人), 因此不要說 "心照", 係要用行動去表達出來, 讓對方知道你愛佢。

兄弟姊妹、父母長輩也可當作係情人般看待, 願大家天天也是情人節!!

3 則留言:

Unknown 說...

講個秘密你知,我爸爸的情人是我Henry仔!

匿名 說...

祝各位"情人節快樂", 你就好啦, 有情人節蛋糕食, 好羨慕呀, sweet sweet! 好味嗎? 你是我的一輩子的情人, 送你一個吻 =

咁Henry仔的情人又是誰?

匿名 說...

Henry的情人當然是''亞厘''姐姐,她每天和亨b相處時間多過他的父母。
她(他)彼此心意溝通、眼神交流一定勝過其他成員呢!