星期三, 2月 13, 2008

鼠年開工大吉

今日係初七 「人日」, 即係人人生日o甘解, 祝各位生日快樂、心想事成、身體健康!!

早上開工時的 holiday mood (節日情緒) 仍未消散, 只帶著一顆 "恭喜發財" 的心上班去, 結果.......金金紅紅的利是令我 "當堂醒神" 過來, 多謝公司開工利是, 多謝各已婚同事熱心的救濟 (讓我發過新年財), 哈哈!!











同事 P 還有心的送上 "招財貓" 朱古力給大家, 多謝晒! 包裝背上還附上祝福語 「良緣幸運」, 希望如願啦!

3 則留言:

匿名 說...

好羨慕你在公司有咁多利是收, 而我就連最基本的開工利是都冇, 好慘呀, 要快d轉工先得。

匿名 說...

你的同事很有心意---(招財貓)朱古力,願你今年廣結善緣,財運滚滚來。但千萬不要忘記家中的''為食貓''至好!

Unknown 說...

嘩!我亨B都冇咁多,我又要與您分享。