星期二, 2月 12, 2008

未到 60 食飽飯?

自古以來, 人們也向男士說:「未到 60, 唔好比飽飯另一半食」, 時而世逆, 想食飽飯未必要等到 60 歲, 否則我便一早餓屎了 (因為我係 "大食積", 新年流流唔講果個字)。

農曆新年之前, 家中飯煲壞壞的 (原因是 "日子有功", 夠期退役了), 好在托朋友 E 的鴻福, 用優惠價買了一個新飯煲, 趁著別人要返工, 我還在休假的日子 (今天), 出去迎接新煲, 食個飽飯先。
其實浮沉職場多年, 問心果句:「為名、還是為利??」, 結果我也不是清高到 "不為五斗米而折腰" 的人。打工仔所寄望的就是:「人人有工做, 月月有糧出, 日日有溫飽」 便於願足己。

願全港人人有飽飯食, 我不敢寄望人人有飽餸 (因為物價太貴, 唯有食多碗飯頂肚罷)
我的新飯煲"呀"..佢識焗蛋糕"喎"..人人好羨慕"哇"..食得好飽肚"播"!!!!

2 則留言:

匿名 說...

Mac,我熱烈地期待(焗)蛋糕的日子快來臨,很久很久未嚐你的手勢,心有囉囉攣呢!

匿名 說...

聰聞昨天的晚飯欠缺水準, 再接再厲, 待我回家有靚飯食, 哈哈!