星期四, 2月 14, 2008

但願我學會

有人說:「人與生俱來便對 "負面" 的事情比較敏感, 因為人的本能想 "避開危險", 誰知道......原來你越有這個想法, 便越接近危險, 因為你無時無刻也會 "高度的留意" 身邊的負面事, 因此越會感到唔快樂。」

解決辦法只有一個, 便是放開心結 訓練自己, 當腦中一出現負面事情時, 立即轉個角度去睇、去思考, 將它變成積極的事, 人生便會變得樂觀而美好。如:考試不及格 = 有好大的空間去改善、生病 = 給身體一個休息的機會、失戀了 = 有機會檢討自己, 再覓更好的、和別人爭吵了 = 了解對方多一點。

今日睇到張慧慈的專欄, 佢說新年時候, 佢老公患了感冒, 最後傳染佢也病了, 在旁人眼中, 這是一件不幸的事, 佢卻對醫生說:「我地兩公婆是:"有福同享, 有病同當"」。 計我話佢地係:"同病相連" 才真, 哈哈!

你可以說佢係 "阿 Q 精神", 但佢把思維訓練得 "將負面事變成樂觀的" 去處理, 效果亦唔錯喎! 大家不妨試o下, 你會快樂得多。 但願我學會此絕招, 移走擋我路的絆腳石 (不快樂), 迎接幸福的日子。

2 則留言:

匿名 說...

Mac,逢事都用正面去看,令自己好過些,才是我們面對人生的正確方法。
有時採用''阿q的辦法來替自己解困,這倒不失為權宜之計。

Unknown 說...

我就用阿B政策,一樣惦!
(時常只想阿B笑)