星期三, 2月 06, 2008

偏心精

趁住今日放早外出 shopping, 女人的天性又來啦 (買唔停), 去 City super 買左

1) 七彩有機雜菜貝殼粉 (細粒) (比小亨亨架, 七彩顏色引佢食)
2) 網球拍狀的通粉 (比小亨亨架, 多得 KK 好介紹, 好得意呀)








3) 意大利芝士雲吞 (比芝士怪媽媽的, 當然我都一齊食啦) 哈哈.....都未過年, 已經預計得到我會........"漲爆" 呀, 體重節節上升!

4 則留言:

匿名 說...

的確''偏心精'',我唔受你玩!抗議!抗議!哼!!!

Unknown 說...

我又唔介意漲爆,叻姑姐,買多D,加油,我們一起漲爆.............荷包,哈!

匿名 說...

芝士怪媽媽唔駛呷醋, 最多我煮意大利芝士雲吞比你食啦! (塞住你把口先)。

匿名 說...

你地快d試下食意大利芝士雲吞, 好味就話我知, 等我都試下。