星期日, 2月 03, 2008

古靈精怪, 人見人愛!

古靈精怪, 人見人愛究竟係形容邊個? 咪就係小姪亨亨囉!

昨日的天氣係最凍的 (天氣寒冷兼下雨, 我估家中只有 5-6 度左右), 就連昂坪 360 也只得 2 度就足以証明, 正當我擔心小姪在o甘凍的天氣下外出 (越區) 食團年飯之際, 一個 "大大的小糉子" 正坐在酒樓內等候住我呢! 也許天氣真的太凍了, 小糉糉好多時也 "藕藕豆豆" 及 "坐著發呆"。
今天自己一家又再團年飯, 天氣也回暖了不少 (至少無下雨, 無o甘寒), 小糉糉在自己的家中十分神氣, 時常做出 "趣怪" 的表情, 惹人喜愛!!






誰想到都未到 "端午節", 我已為 "小糉糉" 而傾倒呢?

2 則留言:

匿名 說...

他越大越可愛, 表情多多冇時停, 就快被他氣壞。

Unknown 說...

哈哈!
竟然連我爸媽都捕捉不倒的表情比叻姑姐捉到,好啦!任你影啦!咁醒。