星期三, 2月 06, 2008

新年新玩具

多謝朋友 I 及佢老公, 因為佢地送左一份新年禮物比亨亨呀! mug 野來的呢? 等我開估啦!









係 "沖涼" 時玩的 "Thomas 火車" 玩具呀, 佢地真知道亨亨的心意, 佢最喜歡沖涼時玩玩具架啦!

以後除了 "鴨鴨" 同 "船船" 陪佢沖涼外, 仲有火車添, 真好! 不過小心冷親, 唔好玩o甘耐呀!

3 則留言:

Unknown 說...

好嘢!新年又有新玩具。
多謝!!!
叻姑姐,幫我Henry仔多謝你的朋友仔和代我Say:"Happy New Year"!

匿名 說...

Henry就好啦, 又有新玩具, 我又要。

匿名 說...

叻姑姐,我真的羨慕亨b,以後他冲涼也另有一番新玩意!
mac,請代問你的好朋友,有沒有適合亨B嫲嫲玩的玩具,我又要!