星期五, 11月 02, 2007

演唱會

尋晚的演唱會好好睇, Eason 唱現場也唔錯 (無走音), 只係 "抖氣聲" 大左少少 (尤其是要跳舞), 同埋有少少甩咀。我尤其鍾意佢的服裝設計, 大膽而搶眼, 最靚係 "一頂紅色通洞的禮帽", 設計簡單但夠搶, 而且髮型師也安裝得很好, 即使好大動作, 亦沒有 "走樣"。

Eason 對自己的表現, 要求都好高, 因為甩咀的關係 (在 "Encore" 部份), 因此罰自己再唱多首, 結果一共 "豪" 左 5 首歌比我地, 全場的觀眾仲好高漲的一齊揮動手上的 "螢光幕棒" 同埋一齊唱, 好震撼。

尋晚朋友可準時到達, 而且還抱病的陪我去睇演唱會, 唔話得呢! 日後碰上唔係太喜歡的歌手演唱會, 其實都 "咪攪我" lu, 因為年紀大, 唔係幾捱得夜, 好眼瞓呢! 今日還在夢遊及頭痛中工作呢!

聽日就會開始 BU 的新學期了, 要返學了, 又係 "忙" 的開始。

4 則留言:

匿名 說...

到時學會唱歌,記得嚟聽我唱!
好期待有自己演唱會。

匿名 說...

Mac,昨晚陳奕迅的演唱会,他的歌藝水平很少被人質疑,最難得他的服裝也引起你注意,你似乎很滿意他的演出,應可值回票價。
你的朋友抱羔也能赴會共渡一晚快樂的時光,亦是難得的表現。希望兩者都能令你滿意。

Big Mac 說...

真係好開心呀! 聽講 Eason 果頂禮帽係從英國的名牌子處買回來架, 價值仲十分不菲添, 比o甘的價錢, 有o甘的視覺及聽覺享受, 都算值回票價啦!

Big Mac 說...

不過, 講開又講, 原來我 "擺左個大烏龍", 今日未使返學架, o黎緊的星期三同埋星期六才開始返學 (兩個學科)。

好o野!!! 因為我放左漫長的假期 (十月不用返學), 仲未收執心情返學呢!