星期二, 10月 30, 2007

BB 食西瓜

剛剛過的週日, 又入左元朗探 B 仔, 此 B 仔乃是我的乖姪子, 並唔係 「B 仔涼粉」呀!

在食晚飯的時候, 發現左原來小 B 勁鍾意食西瓜, 只要一有西瓜食, 便立即手舞足蹈, 活潑起來 (好生鬼架!) 唔信?? 比你睇 o下啦!


小 B 最愛食西瓜, 清甜多汁誇啦啦!

4 則留言:

匿名 說...

唔係嗎?咁都比您影到!
我很喜歡跟爸爸玩,
不過一講到食西瓜,
嗯、吃了先講,因為爸爸都很愛吃西瓜,我似他嗎,所以要專心地吃。
西瓜、西瓜、我愛吃

Big Mac 說...

愛吃西瓜唔緊要, 千萬別有 "西瓜刨"!!

哈!哈!哈!哈!

匿名 說...

Henry,[西瓜、西瓜,我愛它。]是的,你爸爸幼小時雪糕和西瓜都是他的至愛。

更感謝叻姑姐把你生活片斷活靈活現描寫出來。

匿名 說...

Henry唔止喜歡吃西瓜, 其實他什麼也愛吃的。