星期二, 8月 28, 2007

我的 "好運"

今日下午幫公司外出買郵票 及 去惠康 shopping (購物, 添置廚房用品, 如:茶包、抹手紙等)。

當我在惠康買o野買到一半時 (已經取好晒購物表內的一半物件), 突然間 "卜" 一聲, 成間惠康漆黑一遍 (只得部份 "緊急照明系統" 開著), 我以為係跳 fuse, 諗住好快會無事, 於是利用手機燈光繼續購物, 打算一陣盡快付款走人。

點知當我繼續購物之際, 聽到惠康職員阻擋外面的客人入內, 同時亦向我地講:「唔好意思, 各位客人, 由於停電關係, 我地的收銀機最快也要半小時後才復原, 請你地半小時後才回來繼續購物啦。」

我唯有黯然的離開, 聽日再去過, 不過因為此惠康位於尖沙咀大型商場內, 理應唔會o甘失策, 因此我 "忍唔住" 幫佢拍照留念先。(因為係 "偷拍" 的關係, 因此 "蒙" 左少許), 我都算 "好好運" 了。

沒有留言: