星期六, 7月 28, 2007

哭泣的維妮

首先在此補足一句:「KK 生日快樂!」

昨日係 KK 的生日, 我地一行幾人 (KK、 黑俠王子、 小朋友、阿 Be及我) 去左廸士尼玩, 同 KK 一齊慶祝生日兼且放假抖抖, 整個的旅程也頗愉快, 同大家一齊分享以下的小片段:

我同KK一齊扮美妮 (可以在商店任取道具影相唔駛錢, 好o野!!)

我同阿Be 一齊同美妮影相 (你睇..... 我o地幾襯.....................色)

哭泣的維妮 (話說該日烈日當空, 好鬼熱, 同賓客影相的公仔雖然在小屋仔內, 因為道具衫太厚, 間中也需要休息, 小熊維妮在往休息室的途中, 由於太受歡迎, 大家也很熱烈的高呼佢個名, 令佢想行快 D 都唔得, 只有一邊打招呼, 一邊匿在樹後偷偷哭泣。 此刻我終於明白到 "原來........自己的快樂真的源於別人的痛苦身上啊!", 阿 Pooh (維妮) 真可憐!!

我係巴斯光年的太空特種部隊 (因為玩遊戲得到 60幾萬分 = 太空特種部隊, 等級6 (最高等級係 7), 嘩!!!!! 以 "四眼" 的我來說, 成績唔錯喎, 好威呀!)

我o地的戰利品 (部份係阿 Be 買比同事的, 頂 "跳跳虎帽" 係送比小姪仔架, 好 cute (得意) 喔!)

沒有留言: