星期一, 7月 23, 2007

大富婆

大家對上一次玩 "大富翁" 係幾時呢? 對我來講, 唔計上週末, 應該係讀小學的時候。

上週末, 朋友 E, J, N 及我 (共四人) 去左朋友 I 的新居 "鬧新屋", 興緻所至, 大家一齊玩大富翁去消磨時間, 及等遲來的朋友 N 和 等吃晚飯 。










大家兒時玩大富翁的規矩各有不同 (所謂各處鄉村各處例), 令我眼界大開。比大家睇o下我地的戰績啦, 圖左係開始前的儲備, 圖右係玩樂中途的戰績。(圖中最底的位置係我, 左邊係 朋友 I, 最上係朋友 E, 右邊係朋友 J)

朋友 E 為人最好學, 亦最善心 (因為佢經常要交學費 (在"機會"中被罰), 而且佢買左好多 "公共事業", 如:車站、煤氣公司, 罰左人都 "無肉食", 只得幾十至幾百元罰款)。

朋友 I 都買左唔少地架, 只可惜別人踩佢地的次數不多, 佢同朋友 E 最終成為典型的貧窮人士, 要靠領取綜援過活。 (機會的現金獎)。

朋友 J 係一個好旺的上等人, 果日佢經常 "開口中" (講骰仔的點數), 而且買親的都係 "港島區的貴價地", 如:山頂, 別人踩佢地時, 相對被罰的金額也好貴, 佢係名符其實的 "大地主"。

而我呢...... 只有六塊地 (唔算大地主), 但其中一塊 "超級旺地" (西貢 + 1間旅館) 卻多次 "令人入住, 大家也賓至如歸, 常常來臨光顧", 令小妹的現金進帳左好多, 食糊也是靠西貢, 大地主也至少被罰五、六次之多呢 (每次一萬元罰款)。

賽後我地並沒有認真的計算資產, 但初步的現金計算, 嘩!!!! 我有 41張 $1000, 12張 $5000, 未計其他細面額的紙幣, 估唔到o甘都過 $100,000 架, 勁!!!!!!!!!! 由此可見, 守財奴如我, 才可有錢剩的, 如果係真的就好了, 噢.............要早D瞓發個美夢先。

沒有留言: