星期三, 7月 25, 2007

愛情

愛情究竟係 mug 野呢? 佢看似 “虛無縹緲”, 無色、無形, 捉不緊。 但點解人總係對佢受之若驚, 甚至有人窮一生去追尋, 也找不到其真愛?

每個人對 “愛情” 的理念, 均有唔同的解讀:
有人說:想尋找一個和自己 “夾” 的人, 去分享人生中的喜與悲, 互相扶持的走人生路。
有人想:揾一個性格同自己相反的人, 才可一凹一凸去磨合相處。
有人認為:只想有個人關心、寵愛和氹自己, 享受 “被愛” 的感覺。

其實以上的感覺統統無錯, 只要你的伴侶想法一致, 那便無問題。


人在熱戀之時, 往往出現好多名言:
1) 我地真係好有緣, 係個天註定我地o係在一齊的。
2) 唉……點解唔比我早D遇上你呢? 等我可以好好珍惜你, 唔駛大家行o甘多冤枉路。
3) 相信我!! 我以後一定會好好對你, 唔會再比任何人 “蝦” 你的。
4) 識左你之後, 我才知道什麼叫愛情同被愛, 以往的種種, 原來是假的。
5) 我覺得識到你, 已經花光我一生的運氣啦!
6) 為o左你, 我願意犧牲xxxxxxx

當人沉醉於愛海之中, 眼中只見到對方的好, 對身邊一切的事物, 已經被蒙蔽了。


爭嗌及決裂期, 往往聽見
1) 我都唔知點解當初會揀你架, 我以後唔想見到你。
2) 算啦, 以後各行各路, 互不拖久, 就當從來都無識過你
3) 唉……都唔知係咪前世欠左你架, 今世要還返比你。
4) 你知嗎? 機會已經一次又一次的比你, 此刻對你已經死心, 再無感覺了。
5) 我覺得我地之間 “好悶”, 無晒火花 (情趣), 愛情單靠一個人維繫係唔得架, 我地分手啦!
6) 你好自私架, mug 都淨係諗自己, 都唔 care (顧及) 我的感受, 你究竟仲係唔係愛我架?

當人決定分開之時, 無幾多人可以心平氣和的, 眼中一切的怨恨一湧而上, 仇恨佔據左內心, 情人連一絲的位置也容不下。


愛情既甜蜜 (蜜運成功時) 亦沉痛 (遇上爭嗌及決裂時), 世上唔少的人也投入去追尋。佛家有云:如果人能夠戒絕七情六慾, 歸依我佛的話, 心情應該會安詳而且無牽掛。 試問世上又有幾多個智者懂得E 個道理, 而且又做得到呀? 大家也在人生的活輪下繼續尋找、捍衛住自己的愛情。

講到尾, 先要 “自愛”, 才有資格 “被愛”, 否則, 令愛你的人 (包括親人) 太失望了。

沒有留言: