星期一, 7月 19, 2010

請運用「丹田」

「丹田」這一個名詞最近經常遇見, 在各大歌唱比賽中, 評審總愛教導參賽者, 要好好練氣, 善運「丹田」發聲。  又因為上網搜尋  "氣功" 資料, 才發現練習 "氣功", 要氣聚「丹田」, 要好好 "養氣"。

睇左最新一輯「功夫傳奇」, 才發現原來太極拳也要求要修練者要全身放鬆, 然後利用套路, 運用「丹田」去發力 (勁), 內外功夫一齊用上, 才會相得益彰。

母系親屬的聽力一向 "較弱", 有時候活在繁忙、噪音污染的城市下, 我都怕自己的聽力會 "提早衰退", 尤其是當碰上鼻塞 (間接引致耳塞) 的情況下, 我的聽力更每況愈下, 不禁令我緊張 和 擔心。

偏偏身邊的男士, 如:爸爸、哥哥 和 男性親屬、朋友等, 佢地天生的聲線已屬 "低音" (頻), 講說話時又細聲 (就似用 "喉嚨腚" 發聲一樣), 加上有時會 "同你講說話, 面卻轉到別的方向" (聲音不能 "正面" 的向你傳達), 當我聽唔清楚時, 便會問

我:嗄, 你講咩野話?
對方重申一遍 (我聽唔清楚)
我:我聽唔清楚, 你講多一次?
對方 "再" 重覆 (我仍是聽唔清楚, 開始感到氣餒, 又擔心 "莫非最近我聽 MP3 開得太大聲, 聽力下降了"?  非常唔好意思再問多一次)

各位親愛的男性親屬、朋友們, 麻煩你地照顧我這一位 "聽力不佳" 的人士, 亦請你們好好運用「丹田」來發聲, 不要再懶言氣短, 令我 "誤會" 自己的聽力又 "提早衰退" 啊! 

嗱!!!  下次當我再聽唔清楚時, 我會向你地講:「請運用「丹田」」, o甘大家就 "明白晒" 啦!

沒有留言: