星期二, 7月 13, 2010

粗粗地, 食餐好

放工後先去睇中醫, 再約朋友食餐好, 食咩野好呢? 

一於「粗粗地, 食餐好」, 就去位於佐敦道的「粗菜館」啦!  以前在附近工作時, 久不久都會去食午餐的 (價錢對當時的我來講, 好貴架啦!)  今次雖然已經訂位, 但原來 "唔人齊" 係 "唔准入內" 架!  今次我等睇醫師太久, 所以遲到, 讓朋友在悶熱天氣下等待, 真不好意思!

雖然中醫師說我有點 "感冒" 伏發 (潛伏想發作, 又未發作), 吩咐我要多多戒口, 但........我一於小理, 食埋今餐先至算。

鹽水雞腳:好爽好咬口, 味道帶一丁點 "薄荷", 同埋 淡淡的沙薑味, 唔太咸, 我鍾意!


招牌炒豬什:碟頭細, 味道唔錯, 內有豬肚、豬肝、豬腸, 我最鍾意食埋 D 薑, 因為 "索" 晒 D 汁, 好正!


豉椒炒蟶子:蟶子大大隻啖啖肉, 而且十分窩心的 "起左殼" (殼 "銀底" - 放在餸下讓你檢閱), 等你食得方便暢快, 味道唔錯啊!


薑汁炒芥蘭:原想食菜心 (無貨), 結果食芥蘭, 又唔錯喎, 一 D 都唔老, 無渣!!



今餐好食都唔停得口, 只可惜........肚痛又跟住我走 (本週間歇肚陣痛), 埋單總共 $239 (雖然名為 「粗菜館」, 價錢卻 "唔粗" (茶淡飯) 呀), 飯後大約 8:15 pm, 門口超多人等位, 估唔到事隔多年, 此店的魅力依然仲o甘勁!  不愧為食家蔡瀾的推介食店。

沒有留言: