星期六, 6月 05, 2010

新一代的「古惑仔」

某天我在西鐵站的商舖「美珍香」門前路過, 隨便駐足了一陣子, 睇睇貨架上的貨物。驀然一名小子伸頭 "隔住包裝外袋" 起勢的 "索" (嗅) 食物, 然後心滿意足的離開。他連跑帶跳的走到前方..........

「古惑仔」:嫲嫲、嫲嫲!  (聲音暸亮)
老婦人:咩野事呀?
「古惑仔」:(手指著後方的「美珍香」) 頭先果度 D 野食好香呀!
老婦人:係呀, 哦!!
「古惑仔」:(見到 "奸計" 不得逞, 拖住成人的手離開)

**********************************************************************

小子駐足餅店前 "欣賞" 蛋糕, 然後.....

「古惑仔」:咦.......個蛋糕好靚啊!
我:係喎, 好靚呀! (轉身便走)
「古惑仔」:(原地駐足, 望一望我) 點解我地唔買蛋糕o既?
我:蛋糕買o黎 "食" 的, 剛才大家才吃完午餐 (還飽唔餓), 哪為什麼還要買蛋糕呢?
「古惑仔」:(狀甚無癮的離開)

**********************************************************************

我發現「古惑仔」好少 "主動" 的 "扭別人買o野", 佢會 "醒目" 的主動向你講起 "某些事物" 的好處, 如:好香呀、好靚呀!!  以示佢對事物的欣賞和讚美, 然後「等你地自己識做啦」!

嗱.........「古惑仔」從無叫你地買比佢架, 只係你地自己 "夾硬主動" 的買比佢啫!

1 則留言:

匿名 說...

Mac,恭喜你,你的IQ後繼有人了!