星期六, 12月 19, 2009

早來了的生日禮物


考完最後一個試的當晚, 約左朋友仔食餐好的 "慶功", 兼替我預祝生日, 我地選擇了銅鑼灣的「峰壽司」, 由於當日我不在狀態 (考試之前見眼瞓, 飲左杯咖啡提神, 點知........."long" 住左個胃, 食唔落野)

晚餐比我預期中食得多左, 而且食物質素仲好好添! 我同朋友仔一共食左 14 碟壽司, 其中有 4-5 碟由我包辦, 其餘的就靠朋友仔的「食力」啦...........總之一個字「勁」!!!!

今年朋友仔送左一樣我的至愛比我 (為食豬的我), 就係 Jenny 出品的 8 款口味曲奇餅, 仲配上聖誕鐵罐添! 令我可以在聖誕節期間同我 「至錫果幾個」一齊分享添, 真係體貼。

朋友仔, 多謝晒你啊!

**PS: 果杯咖啡真係 "超抵飲", 考試當晚至翌日早上, 完全瞓唔著覺, 但係個人又好疲累喎, 激死我!

沒有留言: