星期四, 11月 26, 2009

我為貓狂

早前睇左舞台劇《我為貓狂》, 故事揉合楝篤笑的表演形式和爆笑劇本,道出一幕幕幽默抵死的人貓大戰,令觀眾回味著照顧貓貓 (寵物) 時的點滴辛酸, 有爆笑位亦有感動位。

內容大致:兩個女子湊一隻貓,一個立亂表演場地帶位員鍾淑慧,一個有潔癖的驗屍官孔寶如﹝人稱恐怖姨姨﹞,一個錫到貓貓燶,一個鬧到貓貓懵;兩個分別揸電筒和揸刀搵食的女子,惡鬥一隻在地盤紙皮箱拾回來的疑似名種貓,在鬧市的唐樓中,上演連場人貓故事!

最深刻的地方:
1) 幫寵物改名 - 唔係淨係你為佢起名便可, 仲要睇佢 "應" 唔 "應" 你 (接唔接受)。

2) 可愛的 BB - 任何的 BB 都會露出可愛相, 包括貓貓狗狗, BB 期過後, 你還愛佢嗎?

3) 霎時衝動 - 唔少人因為唔同的原因 (需要) 而養寵物, 請先自問「你有足夠的時間、愛心 同 耐性嗎?」 千祈唔好因為滿足自己一時的私慾, 就誤左寵物的命途啊!

4) 最佳良伴 - 唔少主人在日久生情低下, 也會當了寵物為 「良朋知己 及 家人」, 總愛與佢分享心底話, 所以佢地就係主人的 "忠實 而 守密" 的聽眾。

5) 黯然、解脫 - 寵物也有衰老 (生病) 及 離世的一天, 動物界中, 部份會選擇 "離家出走", 在外等待生命的結束 (為的可能是 "不令主人傷心"), 睇到這一幕, 我的心 "乸住乸住" o甘, 誰知.........舞台上的螢幕卻播出短片, 內容係從貓貓的角度去安慰女主人。

貓貓:「媽媽, 你不要難過, 其實我只係外星派來的使者, 為著收集地球人的情報, 每當你見我雙手經常按來按去, 其實我在發密碼, 報告收集到的情報。命運巧合的令我遇上你, 多謝你一路以來的照顧, 你不用擔心將來, 因為你將會碰上好人, 活得比而家更幸福, 你也不用掛念住我 或 感到難過, 你要努力的活在當下, 因為我地的終點也是一樣, 只係換個地方再相見。 佛地魔!!! (劇中的女主人覺得講: 「我愛你」太肉麻, 所以就以 「佛地魔」去比喻那存在又不能宣之於口的感覺。)」


如果你有飼養過寵物, 無論那是否貓貓, 你一樣會感受到 E 套劇帶出的訊息。**註:我覺得海報上的 「黃詠詩」激似 「薛海琪」呀!

朋友欣賞劇後:「我睇到貓貓病入膏肓離家出走時, 我個心唔係幾舒服啊! 如果我養左一頭寵物 "十幾年", 要面對 E 一日時真係好難過, 我又會問自己 "何必要養呢"?」

我:「o甘又唔係o甘講喎! 依你o甘講法, 父母早知佢地會比我們先離世 (照常理), 照顧不了我地一世, 佢地又何必要生我地呢? (那豈不是全人類絕後?) 就如劇中所講:我地該是 "活在當下", 管其他的那麼多幹麼? (至少叫做 "相處過"、"快樂過", 無憾己!)」

沒有留言: