星期一, 11月 23, 2009

爸爸的壽宴

星期日係爸爸的正日生日, 因為 "星期一至五" 有優惠的關係 (亦都因為人流較少, 期望服務會好一點), 所以提早在星期五設壽宴, 今次選擇了 "海港燒鵝海鮮酒家" 的 「龍蝦魚翅全包宴」 $1,498 (星期一至五的價錢) 內容包括:

1) 鴻運乳豬拼盆
2) 芝士焗龍蝦 兩斤半 (伊麵底) [由於爸爸唔食 "芝士", 改為 "上湯"]
3) 蘭花珊瑚雪花蚌
4) 威尼斯海鮮卷
5) 竹笙海皇燴魚翅
6) 清蒸生猛大海斑 (一條)
7) 金菇瑤枉扒豆苗 (後來因 "豆苗" 售罄, 改為 "薑汁炒芥蘭")
8) 海港醬燒雞 (一隻)
9) 腊味糯米包
10) 養顏紅棗糕 (另加 $50 轉做 "壽包" 12 隻, 不過因為 "豆苗改芥蘭", 酒樓只需我地補回 $25)
11) 合時生果
12) 敬送嘉士伯啤酒 2 支 及 橙汁 2 渣

以上套餐供 12 位用, 免茶芥加一 (三席以上不適用)

席間的菜式美味兼大碟, 大海斑更是嫩滑好味, 唯坐位較為迫夾, 食至薑汁炒芥蘭時, 大家已經超級 "捧腹", 因為還要 "留肚" 食 "壽飽" 及 "生果", 於是 "燒雞" 及 "糯米包" 就只好 "打包攜走" 了。

估唔到因為寒流襲港, 這間標榜 "打邊爐" 的酒樓坐無虛席, 幸好一早預訂了位置, 否則只有 "摸門釘" 的份。

已經返學的小姪越來越 "鬼靈精", 經常整古做怪的氹得爺爺嫲嫲笑逐顏開 (基本上佢兩老 "睇住個孫, 唔駛食都夠飽"), 小子真係大家的 "開心果", 節錄佢早前的一則笑話比大家知先:

(早前在小姪家中)
KK:亨仔, 星期五同爺爺食生日飯, 當中有一款包好得意架, 個樣成個 "屎忽" o甘架, 請你食好唔好呀?
亨仔 (狀似幻想 及 思考, 然後面露難色):唔.......屎忽?? 好核突呀!! 唔食...
KK:唔係喎, 雖然個樣似 "屎忽", 不過好好食架喎! 你唔食呀? o甘我地食架啦!
亨仔:咦.......好臭架!

大家:(哈哈大笑, 都無人教佢o甘答, 估唔到小子面對 "被整蠱" 的反應係o甘架喎, 叻仔!!)

亨仔 (設計對白):阿爺生日, 我手執手槍表演贈慶, 淨係睇我 "眉宇之間" 的果份英氣 (都唔知點解 佢人仔細細, 條眉成個 "元氣仔" o甘粗), 係唔係好似我爹爹, 亦都好似我阿爺 "後生果陣" 呢? 不過........我靚仔 D!!! 爺爺祝你長壽健康, 生日快樂!

沒有留言: