星期三, 11月 25, 2009

吉慶果

早前去朋友新居拜訪, 唔好意思 "兩手 fing fing" 前去, 於是問朋友新居需要什麼?

朋友說:「我想要一棵可放在桌上的小植物, 有 "果實" 兼易種的 (意頭關係), 放在廳中的櫃頂作裝飾」

於是我地大家就 "合股" 買貨啦, 當日由朋友 I 及我負責到花墟買植物, 以我貧乏的種植知識, 知道一般有果實的植物都 "唔細棵" 架喎, 點算呢? 會有 D 咩野選擇呢?

終於我地選擇了 "吉慶果", 貪其橙橙綠綠色的 "夠喜慶", 而且似是易打理 同埋 外型價錢皆合理。 我地仲額外加錢 "轉左個靚花盆" 添! 總計:吉慶果 $68 、花盆 $25、開花花肥 $10 (折實共收 $100)

店主說:「大約 4-7 日左右澆一次水 (視乎花泥的濕度), 要淋至盆底有水滲出為止才叫做 "澆夠水", 間唔中比它曬o下太陽。 當 "果實" 全部掉下時 (結果期完結) 才開始施 "開花肥", 一星期一次, 每次澆一圈, 直至再結果為止。」

網友的 "吉慶果" 進化過程
http://blog.qooza.hk/AmyMo525?eid=9353035&mute

沒有留言: