星期四, 9月 03, 2009

奀皮的醜樣豬

奀皮的醜樣豬返學了, 探訪佢的時候細問返學詳情, 佢唔多願意講, 後來...........

KK 姑姐 (手持一隻毛公仔向住我): Big Mac 姑姐呀....我返學校走的時候會同老師講 goodbye 架! 你有無架?
Big Mac 姑姐 (手持一隻毛公仔向住佢): 有呀.....不過我同老師講 see you 的, 老師還讚我乖添!
亨仔 (手持一隻毛公仔向住我地) 搶說: 我都有架, 我同老師講 goodbye, see you 的, 老師都有讚我乖, 我老師好錫我架!!

哈哈.......... e 招用 毛公仔 套料又幾 work 喎! 不費吹灰之力便套得小鬼自己爆料, KK 姑姐, 好o野!!

沒有留言: