星期六, 7月 25, 2009

29 + 1 之 笑話

幾位靚女晚飯聚會, 傾談之間有以下的笑話

1) 29 + 1, 想唔認老都唔得

一班女子講開 "頭暈" 的問題, 結果不約而同地大家都發生過類似的 "頭暈" 情況, 而且還不時附上 "標冷汗" 作陪襯添!

甲: 以前 18, 22 出來食飯傾計時, 話題多數圍繞去邊度吃喝玩樂, 而家的話題卻圍繞住 "睇邊個中醫好", "食咩野保健品" 會健康 D
乙: 係啦......遲 D 成晒家之後, 話題又會變成 "煲 D 咩野食, 點樣整" 才對身體好, "子女" 入讀邊間學校好


2) 食包包 之 "棟起佢"

食店中的 "流沙包" 好出名, 食物上桌時, 我地已經被提示 "小心爆漿", 唯幾名女子實在不能 "一人一包", 結果當然係分甘同味啦! "分包" 確係有點難, 因為一瓣開包包的外皮, 流沙奶皇餡一湧而出, 此時.....一群女子 "V 嘩鬼叫" 不知如何是好!!

店中一名員工好心過來我地背後 "打氣", 還用手在空中比劃著動作 說: 嗱.....好易架啫, 只要用雙手一瓣開, 即刻 "楝起佢" 就得架嘞! (楝起 "兩截" 包包係 以防內裏的流沙奶皇餡 "流晒出來")

此時剛巧一名女生用手瓣開包包, 該店員 及 其他女生食客齊心的望向包包, 然後齊齊打氣, 叫住: "楝起佢....楝起佢....楝起佢....!! "

係喎!! 真係得左, 有得玩, 有得食, 又有得一齊叫囂, 真係開心!


3) 拆開 "唔咀" 囝囝 之謎

席間一位媽媽女友人, 有一名年約 1 歲的囝囝, 而家又陀住另一名孩子了 (4個月大), E位在職媽媽好偉大, 堅持左 10 個月的餵哺人奶工作, 需知道餵哺人奶對媽媽來講係好疲累的, 而且還要在職場面對工作壓力, 仲可以堅持到 10 個月才停止 (因為懷有第二胎才被迫停止餵哺), 真厲害!

甲 (凝重及認真地): 我教我的姪女不要隨便跟別人親親, 即使係熟人, 親親也只可以親面龐, 唔可以親咀仔
乙 (和議地): 係呀!! 我的姪仔都一樣, 只教佢親面, 不好親咀, 即使佢父母亦少有和佢親咀的動作! 始終 "孩子" 係要教才會懂
丙 (媽媽女友人認真的思索): 咦.......係喎! 囝囝都快將一歲, 我仲未錫過佢咀仔, 每次只錫佢面珠仔架咋!
丙 (然後立時紅著笑面續說): ur.......每次想起佢的咀仔, 我都會諗: 我唔係好想 "飲返自己 D 奶" 呀! 感覺始終怪怪的

此時, 整個飯桌也哈哈大笑, 因為我地無人 "有這一個想法", 有一點尷尬, 又有一點攪笑! 媽媽女友人 (丙) 認真 "坦白得可愛"!

沒有留言: