星期一, 4月 06, 2009

生果滋味

哈哈........父母在兒童節當日出發去 10 日旅行, 本來係我 "作反" 的好機會 (自己一個人在家鍾意點都得), 又可以整一 d 佢地平時唔食的野, 可惜..........星期六一早起床唔見佢地 (出門了), 心內竟有莫名的失落寂寞感覺, 而且星期四係 "大考" 的日子, 不得不好好溫習 (唔敢放肆去玩)

溫左一陣書, 入左去 KK 家中, 一邊溫習, 一邊相聚食飯 (有人煮比我食, 好野!!), 同埋想利用 KK 去監督我溫習 (在別人家 不得胡作非為 -- 想瞓就瞓) 我地仲買左 D 新奇的生果試食添! 分別有 "袋裝黃李 " (產自南非 $10.9) 同埋 "迷你奇異果" (產自紐西蘭 $10.9)

"迷你奇異果" 外型得意討好, 味道香甜, "袋裝黃李 "貌似布冧, 香甜不足而酸有餘, 總算試過新品種的生果之味啊!

3 則留言:

Piglet 說...

我好欣賞"迷你奇異果", 好特別呀, 原本亦被它的外表欺騙, 好難想像它是奇異果的味道, 個樣怪怪的, 但食落味道卻是如此, 好得意呀, 但另一款黃李子味道較為酸了一點, 我不太喜歡, 不過多謝你請我品嚐ed 新品種, 第日有d乜嘢新嘢, 記得請我試呀。

Piglet 說...

今日去百佳想買返迷你奇異果"食, 但係冇晒啦, 好可惜呀!

Big Mac 說...

係呀......真係 "可遇不可求" 架, 有時即使有貨, 價錢又貴樣又唔靚, 買唔落手, 因此日後遇見啱的就買家兩、三盒自奉送禮都好。