星期日, 4月 05, 2009

劃時空的兒童節

4 月 4 日係小朋友的大日子, 因為 "兒童節" 是也

生於 7、80 年代的我, 小時侯社會樸素, 物質無而家o甘豐裕, 加上父母個性慳儉, 我地三兄妹一箱玩具 "玩足好幾年"

仲記得有一年兒童節當日晚飯之後, 父母帶我地三兄妹去屈臣氏, 限每人選購一份玩具 (當然有金錢限制啦, 唔記得幾多錢了), 然後要 "乖乖的" 早些睡, 明早才可拆玩具玩, 那時候已經足夠我樂幾天了

今時今日小姪子出生的世代, 由於社會上奉行 "一個起, 兩個止" 的生育模式, 當一有 BB 出生, 人人也爭著愛錫, 每人都不時送上零食及玩具, 成人要在"兒童節" 要送上禮物, 真的 "諗爆頭" 唔知送 mug 好? 我想而家的小朋友, 大多數希望收到的禮物係 1) 電玩、2) 食大餐 (buffet)、 3) 希望父母多 d 時間陪自己一齊玩 等等

某一晚上, 當我行超市的時候, 我發現了...................嘩!!! 好得意呀, 超級無敵的棒棒糖 (大枝糖), 足足有一個嬰兒的頭o甘大的糖呀 (膠殼內有好多細糖), 禁不住攞來影o下相先 (售$39.9), 不得不嘆一句: 而家 d 商人真有想頭, 而小朋友亦好幸福啊!




沒有留言: